Tabs

donderdag 30 januari 2014

'You are my wild'-mee

I am your parent, you are my child, I am your quiet place, you are my wild.
Een lieve verschijning her en der op verschillende blogs, en ik wil dit ook delen met jullie. 

Dus onder deze noemer, vantijd eens een updateken over de bezigheden van mijn bengels.

Mijn oudste schat, een lieve zotte wildebras, wou paardrijden.
Niet zo ongewoon, als je weet dat zowel ik als het ventje hebben ook gereden. Het zit dus gewoon in de genen, en dat kan ook niet anders. Ik was 11.5 weken ver voordat ik wist dat ik zwanger was, en zodus heeft zij in het begin fijn meegereden met mama.




Het opstijgen was niet zo simpel, ondervond ze.



 
 
Maar eens ze er op geraakt was, was ze niet meer te houden! Dat wordt een echte amazone, zeg ik u.
Sponsers mogen zich al spontaan aanmelden. Voorstellen versturen via mail aub.
Rechte houding, de figuren al juist rijden, heeft de pony onder controle EN al goed bezig met het lichtrijden.
Ik hoef natuurlijk niet erbij te zeggen dat ik zo fier als een gieter ben op haar. Moet mezelf inhouden of ik ga meedoen.
Maar eerst wat aan de conditie werken. *ocharme da beestje anders*


Geen opmerkingen:

Een reactie posten