Tabs

donderdag 30 januari 2014

Een eerste naaiblogbericht...

... en ook al meteen een kennismaking met 'Gerda'.

Gerda is mijn nieuwe aanwinst, mijn nieuwe bff, mijn creatieve uitlaatklephulpstuk (Van Dale, heeft u deze al in uw lijst?), maw, mijn nieuw 'stikmachien'.
Een brother innovis 35. Op aanraden van de verkoopster. En ze had gelijk. Zaligheid in een toestel! Naaien zonder pedaal begot! Hoe handig is me dat!



Is het geen beauty?

Wij gaan samen nog vele leuke (en waarschijnlijk ook minder leuke, en erg veel frustrerende) uurtjes tegemoed.

En de naaimicrobe? Wel, die heeft me al enkele jaren geleden gebeten. Maar de laatste maanden kwam er niet veel meer in huis van wegens te druk.
Nu heb ik weer wat tijd op overschot (niet veel, hier en daar een uurtje, gevonden in hoekjes en kantjes) en kan ik me er weer volledig op toeleggen.

Er staan ook al een paar projectjes op de planning.
Allereerst een comfy-pants voor Dascha, een wedstrijdstuk voor Brynne, zitzakken, hemdjes voor mijn mini-prins en een heeeeeeeeleboel jurkjes en rokjes voor de dametjes. En voor mezelf. Uiteraard.

Houdt het maar in de gaten hier, ge gaat nog versteld staan ;) of net niet, maar dan kunt ge wat lachen met mijn geklommel ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten