Tabs

donderdag 17 april 2014

Mambo'de tegen de sterren op


Ok ja, lichtjes overdreven. Of toch niet…  ;)

Ik had mijn oog er al enkele keren op laten vallen, de Mambo uit Home Made Mini Couture.

En elke keer dacht ik ‘dat ziet me er véél te moeilijk uit, ik begin er niet aan’.

Tot ik het stofje van Timeless Treasures in handen kreeg, en het al voor me zag, als Mambo zijnde.

Dus ging ik aan de slag. En al bij al viel het nog mee. Al die paniek om niets zeg!

Ik nam een glas bubbels erbij en plots ging alles vanzelf ;)
 
 
Na twee avonden doorwerken, was dit het resultaat.
 

 
 
Niet op de kwaliteit van de foto letten, maar geef toe, al bij al toch wel mooi he.
De rok is een gewone klokrok. Die met het knopenpad zoals beschreven in het boek, vond ik persoonlijk niet zo mooi voor deze stof.
Ik was er tevreden over en Dascha trouwens ook.
Ze had echter wel geen zin in poseren, dus een aan-foto hebben jullie nog tegoed van ons.
Laat nu dat zonnetje maar schijnen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten