Tabs

zondag 16 februari 2014

Deed aan nachtwerk

om Brynne content te stellen.
En om nog op tijd te zijn voor de Compagnie M-wedstrijd.

Met een hoge dosis migraine aanwezig, ging ik aan de slag.

Naaien als je je niet goed voelt, ik raad het je niet aan.

Omdat ik het Mara bloesje zo al mooi vind, wou ik het patroon tot zijn recht laten komen door een tijdloos stofje te combineren met babyroze accenten. Dit maakt het geheel liever en zachter.

Alles ging verbazend vlot. Tot ik de mouwtjes er aan wilde maken. 'Ha, ze zijn gekeerd, ik ga ze nog vlug strijken zodat ze makkelijk rondom te stikken zijn.'
Helaas dacht mijn strijkijzer daar anders over, en at het stof op. Het werd letterlijk verscheurd.


Heb eens goed gevloekt, en na een stevige dosis chocolade, vond ik weer de moed om door te gaan.

Ik brak de fronsdraad, zette een mouwtje verkeerd aan het bloesje, worstelde met de naadjes naast de mouwtjes, en stikte valste plooitjes waar er geen hoorde te zijn.
MAAR, om half 5 vanochtend was het eindelijk klaar.
En vanochtend om half 9 was Brynne heel blij!









(Let op haar ingevlochten haar, ook een primeurtje. Met haar dunne haren is me dit nog niet gelukt, tot vandaag. Hoera!)


 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten