Tabs

zondag 23 februari 2014

Babyfun!

Een twee weken geleden kreeg ik van iemand van mijn FB-vriendjes de vraag of ik wou helpen met het afwerken van wikkeldekens. Voor het baby'tje-op-komst van haar zus.
Tùùrlijk willen we dat!

Het patroon was al getekend en het stof geknipt door haar.
Gisterenavond dacht ik 'ik ga me daar enkele uurtjes aan zetten, dan zijn ze klaar'.
Wel.... Wat kwam ik bedrogen uit :p

Om 23 u begon ik er op men gemakje aan. Tot iets na 3 vannacht. En van 8 u vanochtend, tot 9.30 u.
Voor 1 deken!!!!

Door de bochtjes, moest ik alles naaien op de kleinste snelheid. Anders had ik gegarandeerd fouten gemaakt.
Dan tunnel maken en elastiek er door. Keren, het geheel doorstikken en keergat dichtmaken. Velcro er op.
Het klinkt allemaal heel simpel. En dat is het ook, maar er kruipt tijd in.

Exemplaar nr 1 is vandaag al goedgekeurd en meegenomen. Deel 2 zal later deze week volgen.

Hopelijk heeft het babytje er veel plezier aan :)

Het patroon en de handleiding werden hier  gevonden.


 
 
 
 
 


En ik heb het aan menne rekker, Ailinn wil ook zo'n deken voor haar pop. Mama weet weer wat gedaan de komende week ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten