Tabs

woensdag 18 juni 2014

Eindelijk weer wat ademhalen


Na enkele drukke weken en zelfs nog drukkere weekends.

Pfieuw!

Maar, met de zomervakantie die al om de hoek staat te loeren, heb ik zo’n voorgevoel dat de drukte nog niet meteen voorbij gaat zijn.

 

Nadat we eerst een paar weekends te gast waren op een communiefeest, was het op 1 juni aan ons! En onze kleine man heeft dat uitstekend gedaan!

Zoals je hier al kon lezen, gaf ik een voorsmaakje van de zelfgemaakte kleedjes voor de meisjes, dus mag nu het eindresultaat wel getoond worden!
 
 


 
 
Brynne gooit jullie allemaal een dikke zoen toe.
En op de dag van de communie zelf, had niemand echt veel zin om te poseren.
 
 
Het zijn 3 Mambo’tjes geworden (wat ben ik toch zot van dat patroon!!!) met een Michael Miller stofje (Dacht dat het ‘Glitz confetti boarder' heette).
Eerst nog wat kleine drama’tjes gehad bij het maken van de kleedjes, want ik vond in totaal 4 (!!!!) gaatjes in het stof. Al een geluk dat ze allemaal in het rokgedeelte zaten, en doordat deze gefronst zijn, viel dat gelukkig niet op. Heb de gaatjes wel ‘toegestreken’ met vlieseline (uiteraard niet op de goede kant, zo blond zijn we nu ook weer niet ;) )zodat niet zouden groter worden.
In elk geval, de kleedjes waren op tijd af, ik vind ze nog altijd enorm mooi en het resultaat van de fotoshoot toen, mag er ab-so-luut zijn.  Als ik mezelf er aan laat herinneren, zal ik deze gaarne met u delen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten