Tabs

maandag 10 maart 2014

Babyfun, part 2, eindelijk...

Want het duurde langer dan gepland, maar het is afgeraakt!
Wikkeldeken nummer 2!

Met een huishouden dat af en toe ook wat aandacht nodig heeft, en 4 hevige en drukke kinders een ganse week thuis, ontbrak me de tijd om het tweede deken in elkaar te steken.

Ondanks dat het gisteren een stralende dag was, kroop ik toch maar voor mijn naaimachine en liet het zijn werk doen.

Als ik eerlijk mag zijn, dit dekentje vind ik leuker. De kleurtjes vind ik mooier en er zit een paspeltje tussen. En ik ben nu eenmaal fan van paspeltjes.

Maar over smaak en goesting gaan we niet discuteren, ik laat u zelf oordelen.
Zie hier!





Baby Annabell deed dienst als pasgeborene, aangezien ik dat niet meer in huis heb.

Dit keer heb ik wel de tunnel voor de elastiek langs de goede kant gestikt ipv langs de binnenkant. Waarom? Omdat dat meer stevigheid geeft, heb ik de indruk.
En nog een tip, als je er zelf ook eentje wilt maken. Kleef de velcro vast, voordat je het vast stikt. Met dubbelzijdige plakband. Of textiellijm. Want als je het gaat vastspelden, gaat de velcro gegarandeerd scheef trekken. (Alé, dit was bij mij toch het geval. Bij de vorige wikkeldeken, heb ik het te laat gezien, anders had ik het opnieuw gedaan. Maar bij deze had ik het weer voor. Textiellijm gebruikt en nu hangt de velcro wel recht. Of, allesinds rechter dan voordien.)

En zo doende is dus nummer 2 ook klaar om afgehaald te worden.
Ventje vroeg daarnet wanneer dit het geval ging zijn, gevolgd door 'en waarvoor dient dat eigenlijk?', terwijl de pop er nog in lag.
Mannen, soms zijn het toch een beetje 'kiekes', nee? :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten